ni kommer nog inte orka läsa det här men jag har tråkigt

TEST


1. är du kär? - kanske
2. har du snusat? - har testat :P
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - ja
4. har du legat i sängen bredvid en kille? - ja :)
5. har du blivit dumpad? - ja, när jag var liten :(
6. har du blivit slagen allvarligt? - inte så allvarligt
7. tar du droger? - nej :P
9. har du pussat en tjej? ja
10. hatar du någon? - ja
11. älskar du någon? - typ
12. har några av dina vänner svikit dig? - sånt händer
13. har du djur? - en voffsing och en ponni :)
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja
16. gillar du orange? - beror på vilken nyans :)
18. har du nån sjukdom? - nej :P
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - ja
20. har du en gris? - min mamma
21. har du en plattång? - ja
22. har du en bror? - ja :)
23. har du sjukt bra humor? - jag tycker då att jag har det!
24. är du brunett? - ja
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej man får skrynkliga händer.
26. röker du? - nej
27. har du en hund? - ja som förstör allt jag äger..
28. har du skilda föräldrar? - ja :)
29. har du gått på simskola? - när jag var liten :p
30. har du sagt bög till en kille? - det kanske har hänt
31. har du sagt fitta till en tjej? - ja
32. har du fuskat? - det gör jag alltid när jag vinner.
33. har du en teve på ditt rum? - ja fast en gammal.
34. har du lunar? - nej
35. har du MSN? - ja :)
36. har du en syster? - ja

37. har du bruna ögon? - nej, gröna
38. gillar du att fota? - nej
39. har du sett dig själv brinna? - nej
40. hjälper du dina vänner? - ja, bara det inte är på min bekostnad
41. gillar du tacos? - är less
42. tycker du att du är söt? - inte det minsta
43. har du dansat? - nej :)
44. har du spelat fotboll? - när jag var liten
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - jag vet inte ens om jag tror på äkta kärlek alls.
46. kan du stå framför spegeln i timmar ? - speglar är mina fiender :P
47. har du ätit sniglar? - nej
48. äger du en locktång? - många!
49. gillar du att tugga tuggummi? - nej ;)
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - ja
51. gillar du kläder? - dom som är snygga gillar jag :)
52. hatar du falska vänner? - det skulle jag göra om jag hade haft såna.
53. gillar du räkna matte? - nej nästan ig..
54. älskar du någon nu? - mest troligt
55: har du gråtit inför en vän? - bara när jag var liten.
56. kan du sjunga? - nej
57. har du sett nån död? - vet inte
58. säger du vad du vill? - om jag vill det
59. svär du mycket? - bara när jag är arg :)
60. vad är ditt hela namn? - hehe :P
61. kan du tala spanska? - nej men jag känner en som kan!
62. är du kortare än 1.60 - ja :(
63. älskar du sommaren? - nej, solen är framme för mycket :P
64. älskar du vintern? - nej
65. har du mer än 6 par skor? - ja
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - nej
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja :P
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - ja
69. gillar du att städa? - allt som har med hushåll hatar jag.
70. gillar du att sova länge? - skönt att sova :)
71. har du vart med om en olycka? - jo
72. är du förvirrad? - nej
73. har du mer än 6 par byxor? - ja
74. har du förlorat en vän? - ja fast jag bryr mig inte :)
75. gillar du att shoppa? - min stora livsuppgift!
76. har du varit i paris? - nej men jag ska nån gång :P
77. gillar du ormar? - nej inte efter alla program jag har sett på tv..
78. klarar du dej själv? - ja
79. har du lagat mat? - nån gång för länge sen gjorde jag det.
80. är du klantig? - väldigt klantig :)
81. har du foppatoffler? - hihi ja :p
82. har du mer än 20 låtar på din data? -inte på datorn.
83. sminkar du dej innan skolan? - för det mesta, ibland inte
84. har du träffat en kändis? - ja. nordman!!!!
85. har du mer än 7 par nagelack? - ja hihi :)
86. har du busringt? - jaa
87. har du skällt på din bror? gör det varje dag :)
88. har du en vän som skiter i dig? - nej eftersom att då är man inte min vän :p
89. har du velat göra saker men vågar inte? - vissa saker
90. sover du med nått gosedjur? - nej
91. har du åkt nånstans utan att du får? - hehehehehehe
92. vill du bara bort ibland? - nja
93. har du tältat? - ja
94. har du bränt dig? - inte hemma i sverige.
95. har du lekt med levande ljus ? - ja
96. har du lekt anden i glaset? - ja. fast det var alltid jag som flyttade glaset. inte nån ande
97. skäms du ibland? - om jag är klantig så.
98. bor du i skåne? - nej
99. gillar du hip hop/rap musik? - nej
100. är du på sista frågan nu? - nej
101. är du singel? - nej
102. har du åkt flygplan nån gång? - ja
103. har du kul just nu? - nej :P
104. är du blyg? - för dom jag inte känner
105. har du svarat ärligt på alla frågor? - ja typ
106. vad har du ätit idag? - 2 hårdbröd än så lände :)

107. har du cam? - ja :P
108. vilken film såg du senast? - micke o molle :)
109. och med vem var det? - ensam på tåget til gbg för en vecka sen.
110. brukar du lita på folk? - nej
111. har du blivit sviken? - om jag har..
112. vad är din största önskan nu? - att jag glömmer
113. vem saknar du? - ingen
114. vem vill du ringa just nu? - en vän
115. och varför? - snacka lite skit
116. hur ofta sitter du vid datorn - hela tiden om jag inte har nåt att göra :P
117. vad har du gjort idag? - varit ute med voffsingen :)
118. vad var det senaste du köpte? - en underbar parfym från makeup store.
119. när var det? - i torsdags
120. vilken affär var det? - hmm.. kanske makeup store?
121. hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - olika
122. är utseende viktigt för dig? -  ja men inte på mig själv
123. har du någon vän du litar på till 100%? - nej
124. när var du i skolan sist? - juni
125. är du blond? - nej
126. vill du vara blond? - kanske :)
127. vad ser du fram emot? - att veckan tar slut
128. har du smink just nu? - nej
129. vad har du för kläder just nu? - mjukisar, linne och en tröja
130. vart sitter du just nu? -ligger i min säng
131. om du kollar till höger, vad ser du? - en vägg
132. vad vill du ha just nu? - jordgubbsgodisar, center, polly, mars och maltsesers
133. gillar du simpsons? - ja!!!
134. har du blogg? - undrar vad det här kan vara annars?
135. favorit färg på kläder? - svart och vitt
136. senaste låt du lyssna på? - kommer inte ihåg
137. när grät du senast? - nån dag sen
138. och varför? - det vill du veta?
139. har du slagit en kille mellan benen på allvar? - ja
140. förtjänade han det? som fan att han gjorde
141. ett datum du alltid kommer minnas? - 30 augusti 2010
142. varför just de datumet? - den värsta dagen i mitt liv
143. när fyller du år? - 27 april
144. hur mycket pengar har du nu? - 1036 kr exakt!
145. vart får du pengar ifrån? - mamma och pappa
146. är du bortskämd? - med hästar så
147. vill du ha barn? - nej
149. vad hade du för skor idag? - nå stallskor
150. vad heter du på bilddagboken? - kommer inte ihåg
151. något du vill göra just nu? - prata :)
152. bråkar du och din mamma? - mm
153. älskar du din mamma? - kanske
154. vem är 6e online på msn just nu? - är inte inne på msn
155. hur många är online på msn? - vet ej
156. hur många är offline? - vet ej
157. när går du upp när du ska till skolan? - halv 7
158. när börjar du skolan på morgonen? - vet ej
159. har du fått något mvg? - nej
160. har du fått något vg? - ja
161. har du fått något g? - ja :)
162. har du fått något ig? - nej :P
163. har du legat på sjukhuset senaste halvåret - nej :)
164. varför - *
165. hur mår du just nu? - dåligt
166. älskar du din familj? - kanske
167. hur ofta duschar du? - varje dag :)
168. rakar du benen? - ja. fast brukar göra med en epilator
169. en person du saknar - det vill du gärna veta?
170. en person du skulle kunna göra allt för - ingen
171. chattar du med ngn just nu? - nej men gjorde det nyss
172. vem? - mister j
173. vad pratar ni om? - grilla
174. När hånglade du senast med nån? jadu..
175. och med vem? min så kallade bf
176. vad föredrar du, smsa eller ringa? - smsa när man inte orkar prata. ringa när man orkar prata :)
177. hur många smsar du med nu? - just nellie som kommer hem idag
178. vad är klockan just nu? - 15.56
179. är du mörkrädd? - nej
180. har du varit på lisberg i år? - ja
181. beskriv dig själv med tre ord - humörsvängningar, slarvig, lat
182. är du allergisk mot något? - nej :D
183. tar du mediciner mot något? - ppiller
184. vad har du för mobil? - samsung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0