lördag

har inte varit i skolan sen i tisdag o jag måste erkänna att jag har haft det gaaanska tråkigt dom här senaste dagarna. eftersom att jag har fått blåskatarr tydligen så har jag fått piller utskrivna som gör så att jag börjar må riktigt dåligt och inte nog med det så ska pillrerna tas 3 gånger om dagen och jag får inte ta dom med mjölk och inte nog med det så går jag på värsta dieten för att jag inte ska må allt för dåligt och inte nog med det så missade jag nationella igår då också. FAAAAAAN! nu måste jag säkert stanna kvar efter skolan nån dag och göra det är äckliga provet. men annars mår jag väl relativt bra om man bortser från att jag mår dåligt.
men iaf idag har jag varit i stallet och ridit. jag och min kära syster hanna hoppade och det gick väl sådär. efter stallet for jag till ludwig sen for jag hem sen åt jag maränger och sen blablablabla. fan vad ointressat inlägg men nu vet ni iaf varför jag inte har varit i skolan. och om jag inte har sagt det så kommer jag mest troligt på måndag btw så är det här det längsta inlägget jag har skrivit på år o dar. HAHA storbloggarn. men hejdå
och ni kan ju bara glömma att jag lägger in en bild

Kommentarer
Postat av: Ludwig

synd bara att ingen läser din blogg

2011-04-17 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0