och här tar sommaren slut.

den här sommaren har varit helt underbar. jag har ridit, tävlat, varit till göteborg, varit på släktträff, shoppat, varit med vänner. det har varit en så otroligt bra sommar med väldigt många bra saker, det är klart att det bara inte har varit bra saker men dom flesta är det. fast jag måste säga att dom här 2 senaste veckorna har varit riktigt deprimerade, redan då kände jag att sommarn är slut men det är nu den tar slut på riktigt. skolan börjar imorn och jag vet inte om det är spännande eller äckligt och usch! men hejdå, sommaren. älskar dig.
(jag vet att jag kanske har skrivit lite för många seriösa inlägg för att vara mig men ni får inte tro att den här bloggen kommer bli seriös. då blir jag fett sur. och för säkethetsskull så kommer jag inte uppdatera på 3 veckor exakt. how do you like that bitches?!?!?!! HIHIHIHIHIHIHIHIHIH)


kle

me and the crazy bitch. typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0