glömde berätta en sak..

det var en sak som hände i julas och detta är så sant som det kan bli! När tomten skulle hoppa ner i våran skorsten så fastnade han där och samtidigt var jag i mitt rum och chillade, tog en cola. helt plötsligt så hörde jag ett ljud från skorstenen. då tänkte jag: det måste vara tomten, jag går och hjälper han. sagt och gjort. sen chillade jag och tomten och vi berättade några skämt, tog en cola.

nyss kom jag på att det bara är jag i hela världen som vet hur tomten skrattar därför att han berättade för mig att jag är den enda just nu levande människa som är så cool och har så mycket status att jag kan chilla med tomten. nåja men det är iaf bara jag i hela världen som vet hur tomten skrattar.

och då undrar ni säkert: men hur skrattar han då? och det ska jag avslöja i denna stund då jag ska beskriva hur det lätet eller jag tror att jag bara ska stava till det. "HOHOHOHOHOHOHOHO" är tomtens skratt. men tomten, om du ser det här så "no hard feelings".



LÄS INTE MIN BLOGG!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, han på två ben! ;)

2011-07-10 @ 23:48:27
URL: http://jennyjanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0