varför?

varför valde gud att just jag av alla i världen ska vara så beroende av ett spel. det är helt sjukt. jag klarade ut spelet för flera månader sen och jag tänker fortfarande på att jag vill spela det och har letat efter 100 liknande spel att spela men inget spel är likt det spel jag spelade. det var det bästa spelet jag nånsin spelat förutom starshinr som har 4 olika skivor med 7 jätteroliga "nivåer" som man måste klara. men det spelet kan jag klara mig utan. det är bara det där spelet som jag tänker på hela tiden. omg jag måste ladda ner det igen. och sen ska jag nog ladda ner sims 2 också men det måste ludomir hjälpa mig med men det kan han inte för han har flytt till turkiet.


jag kanske ändå borde sätta lösen på ming blog igen. den borde ni ändå inte läsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0